Sesong 3
16/03/2024 - 17/03/2024
Utøvere
-
93
Overall
Tobias – "The Maestro"
Focus
99
Strategy
89
Mechanics
92
Mental
89
Versatility
92
Consistency
94
Tactics
95
-
88
Overall
Jørgen – "All in"
Focus
95
Strategy
86
Mechanics
99
Mental
79
Versatility
78
Consistency
84
Tactics
94
-
88
Overall
Jakob – "The Professor"
Focus
79
Strategy
99
Mechanics
78
Mental
83
Versatility
96
Consistency
84
Tactics
95
-
86
Overall
William – "Iron Will"
Focus
97
Strategy
72
Mechanics
96
Mental
99
Versatility
76
Consistency
79
Tactics
83
Spill
-

World of Warcraft
William
60 min
Alle starter på en helt fersk bruker, om å gjøre å tjene mest gold på 60 minutter.
-

BattleBlock Theater
Kristin
60 min
Vi spiller chapter 1 og får poeng for å finishe levels og samle gems, mens vi taper poeng for å dø.
-

Kerbal Space Program
Jakob
60 min
Ny save i science mode. Om å gjøre å unlocke flest techs på 60 minutter.
-

GeoGuessr
Jørgen
60 min
Vi spiller Community World, i 3 forskjellige moduser (alt lov, NM, NMPZ). Flest wins på 60 min vinner.
-

Jump King
Tobias
60 min
Vi starter på en ny save. Personen som er høyest øyeblikket 60 minutter har passert vinner.
-

Planet Coaster
Jørgen
60 min
Vi starter på en ny park i challenge mode. Om å gjøre å ha flest besøkende øyeblikket 60 minutter har passert.
-

War Thunder
Jakob
60 min
Turnering med 1v1 Bo3 duels i fly (maks 1.7 BR). Gruppespill etterfulgt av bronsefinale og finale.
-

Hollow Knight
Kristin
60 min
Om å gjøre en boss rush med 10 bosser raskest mulig. Beste run i løpet av 60 minutter vinner.
-

Pummel Party
Tobias
60 min
Vi spiller minigames i Pummel Party. Beste sammenlagte score vinner.
-

PlayerUnknown's Battlegrounds
William
60 min
Vi spiller en 5-spiller runde Battle Royale. Siste person i live vinner.
Power-ups
-
Double-Edged Sword
Man bruker 3 poeng for å få doble poeng fra neste spill. Man kan ikke velge sitt eget spill
-
Crystal Ballin'
Man gjetter rekkefølgen som alle kommer på i et spill før spillet. Man får 2 poeng dersom man treffer på alle.
-
Accounting Error
Man får en liten forbedring i resultatet i et spill, som avhenger av spillet power-upen brukes i.